среда, 19 августа 2020 г.

сливове варення з гарбузом

продукти
1 кг слив (угорка)
350 гр гарбуза
700 гр цукру
0,5 лимона
1 чарка рому

Зливи я очистив від кісточок і порізав на четвертинки.
Засипав їх цукром.


Постоявши на столі ніч, сливи відмінно пустили сік.




Я додав до них чарку рому. Десь я прочитав, що до будь-якого варення непогано додавати в самому початку варіння чарочку рому - тоді воно виходить смачніше і краще зберігається.


Зливи з цукром і ромом я поставив на невеликий вогонь і варив 1 годину 15 хвилин, періодично помішуючи.
Тепер прийшла черга гарбуза. Порізана на кубики розміром 1,5-2 см, вона теж вирушила в каструлю з варенням.


Туди ж я додав тонко нарізану половинку лимона.

Після цього варення варилося у мене ще хвилин 50.


Результат мене порадував. Не знаю, чи вийшло у мене щось схоже на те знамените бабусине варення, але смачно вийшло безсумнівно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий